Prava kupaca i usklađenost sa zakonom

MobileCase posluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr.zakon) i Pravilnikom o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu. MobileCase garantuje bezbednu kupovinu i omogućava vam da ostvarite svoja prava na reklamaciju ili povraćaj robe u skladu sa zakonskim propisima.

Reklamacije na oštećenje prilikom transporta

Ako prilikom prijema pošiljke primetite oštećenje na transportnom pakovanju, molimo vas da postupite prema sledećim koracima:

  1. Nemojte potpisivati prijem pošiljke odmah.
  2. Zamolite kurira da sačeka dok ne proverite sadržaj paketa i utvrdite da li je oštećenje na pakovanju prouzrokovalo i oštećenje proizvoda ili gubitak delova.
  3. Ako je proizvod neoštećen i kompletan, možete potpisati prijem i preuzeti pošiljku.
  4. U slučaju da je proizvod oštećen ili da nedostaju delovi, odbijte prijem pošiljke i zamolite kurira da popunite obrazac o oštećenju robe u transportu.

Važna napomena:
Prilikom popunjavanja obrasca, molimo vas da naglasite da je oštećenje nastalo usled nepažljivog transporta. Ovaj obrazac omogućava nam da nadoknadimo štetu od kurirske službe i obezbedimo zamenu oštećene robe u najkraćem roku.

Reklamacije i zamena proizvoda

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom koji ste naručili, isti možete zameniti pod sledećim uslovima:

  • Prošlo je manje od 14 dana od dana prijema proizvoda.
  • Proizvod je vraćen nekorišćen, u originalnom pakovanju sa svom pratećom dokumentacijom.
  • Kupac snosi troškove poštarine za povrat robe, kao i razliku u ceni ukoliko zamenski proizvod ima višu cenu.

Ako su navedeni uslovi ispunjeni, možete odabrati:

    • Zamenu za drugi proizvod po vašem izboru, ili
    • Povraćaj novca u vrednosti vraćenog proizvoda.

Postupak prijave reklamacije

Reklamacije na proizvode kupljene u našoj prodavnici možete prijaviti putem emaila na adresu info@mobilecase.rs. Vaš zahtev za reklamaciju mora sadržati:
  • Broj transakcije – broj porudžbine ili računa po kojem je narudžbina realizovana.
  • Detaljan opis problema ili razloga reklamacije.
Na vaš zahtev ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u zakonski propisanim rokovima. Nakon toga, prosledićemo vam reklamacioni list sa daljim uputstvima o postupku rešavanja reklamacije.

Povraćaj robe i novca

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, najkasnije u roku od 14 dana od dana podnošenja obrasca za odustanak. Proizvodi vraćeni nakon isteka ovog roka neće biti prihvaćeni.

Troškove povratka robe, kao i organizaciju transporta u slučaju odustanka, snosi kupac.

Prodavac je dužan da kupcu vrati plaćeni iznos u roku od 14 dana od dana prijema obrasca za odustanak. Povraćaj sredstava može biti odložen dok ne primimo vraćeni proizvod ili dokaz da je proizvod poslat nazad.

Dodatna pitanja i informacije

U slučaju da imate bilo kakve nedoumice ili pitanja u vezi sa reklamacijama, zamenama ili povraćajem robe, slobodno nas kontaktirajte putem emaila info@mobilecase.rs. ili posetite našu kontakt stranicu. MobileCase tim je ovde da vam pomogne u rešavanju bilo kakvih problema!