Kontaktirajte nas.

Imate pitanja ili vam je potrebna pomoć? MobileCase tim je uvek dostupan da odgovori na sve vaše upite – slobodno nas kontaktirajte putem kontakt forme ili e-maila.
Contact Form Demo

Česta pitanja i Odgovori

Pronađite odgovore na najčešća pitanja o porudžbinama, dostavi, plaćanju i reklamacijama. Sve informacije na jednom mestu kako biste kupovali brzo, lako i bez briga.

Kako mogu da naručim proizvod?

Naručivanje proizvoda je brzo i jednostavno! Dodajte željeni proizvod u korpu, kliknite na dugme Plaćanje i pratite korake za unos podataka za dostavu.

Pakete šaljemo preko kurirske službe PostExpress brzom poštom i porudžbine možete očekivati za 1-2 radna dana.

Sve porudžbine primljene do 10:00h šalju se istog dana, dok narudžbine nakon 10:00h šaljemo sledećeg radnog dana.

Apsolutno! Plaćanje se vrši pouzećem na teritoriji Srbije, što znači da plaćate tek nakon što primite proizvod, dok se za zemlje sa Balkana plaćanje vrši platnom karticom/PayPal-om. Na taj način kupujete sigurno i bez rizika.

Kako mogu pratiti svoju porudžbinu?

Nakon što pošaljemo vašu porudžbinu, dobićete e-mail sa brojem za praćenje paketa. Svoj paket možete pratiti direktno putem sajta kurirske službe PostExpress.

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, imate pravo na zamenu ili povrat u roku od 14 dana od prijema.

Proizvod mora biti nekorišćen i u originalnom pakovanju. Kontaktirajte nas putem e-maila ili preko kontakt forme na sajtu kako bismo organizovali povrat.

Prijavite se na naš newsletter i odmah dobijate 10% popusta na prvu porudžbinu! Takođe, redovno pratite naše akcije i specijalne ponude na sajtu.

MobileCase Newsletter Popust od 10% odmah!

Prijavite se na naš newsletter i dobijate 10% popusta na prvu porudžbinu.